офіс
Графік роботи: з 07:30 до 13:00

JÜ5

Привіт, ми всі в класі сови.

5 дівчат і 12 хлопчиків навчаються разом у JÜ 5
Тварина нашого класу називається Луна, і вона спостерігає за нами.

Unsere Klassensprecherin Kristiana und unser Klassensprecher Lukas:

Die Eulen feiern Karneval

Besuch vom Nikolaus

спекти печиво

Unsere Schmökerzeit

Unser Laternenfest

Klassenfahrt 2023

Die Klassen Jü5 (Eulen) und Jü8 (Schildkröten) waren vom 31.5.-2.6.2023 auf Klassenfahrt. Drei Tage lang haben die Kinder auf dem
Schulbauernhof in Bielefeld-Ummeln das Landleben kennengelernt. Schweine, Schafe, Kaninchen, Hühner, Gänse, Puten, einen Hund und
eine Katze haben sie gefüttert und gestreichelt. Sie haben kräftig mitgeholfen und die Ställe ausgemistet, im Garten und am Tümpel
gearbeitet, Fußball und Tischtennis gespielt, lecker gebacken und gekocht. Abends gab es eine Pyjama-Party und Gute Nacht-Geschichten.
Es war eine tolle Zeit!

Gesundheitstag 2023

Heute haben wir uns besonders gesund ernährt. Wir haben selbst Vollkornbrötchen gebacken und einen Kräuterquark zubereitet. Allen Kindern hat es richtig gut geschmeckt. Dazu gab es Wasser mit Zitronenscheiben. Manche Kinder haben die Zitrone sogar gegessen! Am Ende des Tages haben wir uns entspannt. Wir haben es uns gemütlich gemacht, die Massage mit der Kopfspinne genossen und einer Geschichte gelauscht. Es war ein richtig schöner, gesunder Tag!

Карнавал 2023

Сови святкують карнавал.

23.11.2022

Сьогодні був особливо гарний день: ми пекли печиво.
Тісто замісили і розкачали. Тоді у нас є форми
перевершити. Звичайно, сови також! Зрештою вони стали
Печиво, прикрашене шоколадом і кольоровою посипкою. смакота!

Екскурсія до альпак

17 травня клас сов здійснив подорож на ферму альпак у Сент-Віт. При яскравому сонці ми йшли з трьома собаками до величезної вертушки. Потім нам дозволили погодувати та погладити кумедних альпак. Ми влаштували пікнік посеред галявини альпака. Ми навіть отримали торт і вафлі. Пізніше нам дозволили обприскувати альпак зі шланга. Це був справді чудовий день!

карнавал

Діти класу сов святкували карнавал. У всіх були чудові костюми. Було багато танців, сміху і навіть полонез. Хот-доги та цукерки їли з великим задоволенням. Це був чудовий день!

час гри

Нам дуже весело грати разом!

ukУкраїнська